DIGITALNO OGLAŠEVANJE
Kdaj se je pojavilo digitalno oglaševanje? Oglaševanje je bila vedno pomembna dejavnost za vse podjetnike, ki so hoteli, trgu predstaviti svoje izdelke, pridobiti občinstvo in povečati svoj promet. Načini oglaševanja pa so se zaradi razvoja tehnologije ČEZ čas konstantno spreminjali in prilagajali trendom na trgu. Od brošur na tržnicah, do TV in radio oglasov ter na koncu do oglasov na spletu, kot del digitalnega oglaševanja. Vse to skupaj pa imenujemo digitalni marketing.
KAJ JE DIGITALNO OGLAŠEVANJE?
Digitalni marketing je podvig, ki je prinesel velike spremembe v življenju tržnika po vsem svetu. Zaradi uporabe interneta so oglasi dostopni. Cilj digitalnega marketinga je biti vsak trenutek prisoten online in z uporabo moči družbenih omrežij pridobiti čim večje število strank.
LASNOSTI DIGITALNEGA OGLAŠEVANJA
Digitalno oglaševanje, kot tradicionalno, promovira vaše izdelke, storitve, prodajo … Vaši oglasi se lahko pojavijo na Googlu, Facebooku, Instagramu, Youtubu … Digitalno oglaševanje vam ponuja veliko informacij in podatkov o kampanji in uporabnikih ter vam omogoča konstantno prilagajanje le teh. Lahko spoznate demografske kategorije, zanimanja in navade ljudi, ki obiskujejo in uporabljajo vaše storitve.
TIPI DIGITALNEGA OGLAŠEVANJA
V digitalnem oglaševanju obstajajo šest različnih tipi oglaševanja in to so:
- Content Marketing – Vsebinski marketing
- Search Engine Optimization (SEO) – Optimizacija (SEO)
- Search engine marketing (SEM) / Pay – per – Click
- Social Media Marketing – Traženje na družbenih omrežjih
- Influencer Marketing
- Email Marketing
Vseh šest vrst digitalnega marketinga ponuja veliko različnih možnosti. Katera pa je najboljša rešitev za vaše oglaševanje? To morate ugotoviti sami. Najprej morate spoznati vaše občinstvo, da lahko izberete najprimernejši način oglaševanja za vas. Spoznajte, kje Vaše ciljno občinstvo išče informacije in kje lahko najlažje stopite v stik z njimi. Izberite najboljšo in najučinkovitejšo pot za vas.
ZAKAJ UPORABLJATI DIGITALNI MARKETING: 🤔
Digitalno oglaševanje s sabo prinaša velik pozitivnih plat, kot so:
- Digitalno oglaševanje dosega vaše ciljno občinstvo: Z digitalnim oglaševanjem, dosegate ljudi, ki se zanimajo za vašo storitev ali produkt. Uporaba možnosti ciljanja, kot so lokacija, zanimanje in obnašanje vam omogoča, da so vaši oglasi osredotočeni na ljudi, ki so najpomembnejši za vaše podjetje.
- Z digitalnim oglaševanjem lahko merimo rezultate kampanj: Spletno oglaševanje, kot sta Google oglaševanje in Facebook oglaševanje, vam ponuja možnost spremljanja in nadziranja rezultatov kampanje.
- Z digitalnim trženjem se lahko v realnem času odzovete na trende: Pomaga vašemu podjetju da izkoristiti odzive potrošnikov na aktualne dogodke, trende, teme in tehnologije. Z uporabo tega, kar je trenutno priljubljeno, lahko podjetja povečajo svojo prepoznavnost na spletu in dosežejo več potencialnih kupcev.
- Vaši konkurenti to počnejo: Če želite ostati konkurenčni v svoji industriji, je zelo pomembno, da ste na tekočem s konkurenti. Uporabljajte najnovejše trende oglaševanja, privabite ciljno publiko in prehitite konkurenco.