Marketinška strategija: 8 korakov za uspeh v letu 2022

Marketinška strategija ni enostaven proces, zato časih pomaga, če imate neke iztočnice, ki vas bodo vodile skozi celoten postopek načrtovanja. 

1. Opredelite vrednost svoje blagovne znamke in ponudbo

Pri strategiji blagovne znamke gre za opredelitev temeljnih vrednot vaše blagovne znamke, da se prepričate, da so usklajene s tem, kar se zdi vašim potencialnim in obstoječim strankam pomembno, da so usklajene s trendi v panogi in konkurenčnim okoljem ter s tem, kar dejansko ponujate, tj. z vašim izdelkom.

 

Marketinška strategija: 8 korakov za uspeh v letu 2022

2. Sestavite načrt.

Strategija vsebuje pregled razlogov, zakaj bo vaša ekipa za marketing potrebovala določene vire, sprejela določene ukrepe in si zastavila določene cilje v tem letu. 

3. Določite svojo ciljno skupino.

Če ne morete v enem stavku opredeliti, kdo je vaše občinstvo, imate zdaj priložnost, da to storite. Osebnost kupca ali buyer persona je odraz vaše idealne stranke.

4. Določite svoje cilje.

Vaši marketinški cilji morajo biti vedno povezani s temeljnimi cilji vašega podjetja.

5. Izberite ustrezna orodja.

Ko imate opredeljene cilje, se prepričajte, da imate ustrezna orodja za merjenje uspešnosti teh ciljev, kot so Hubspot, Google analytics, Trello …

6. Preglejte svoje medije.

Da bi poenostavili ta postopek, razmišljajte o svojih sredstvih v treh kategorijah – plačani, lastni in pridobljeni mediji.

7. Revidirajte in načrtujte medijske kampanje.

V tem koraku je treba takoj očistiti hišo. Zdaj se morate odločiti, katere vsebine vam bodo pomagale.

Osredotočite se na svoje lastniške medije in tržne cilje. Bo na primer posodobitev CTA-jev na koncu vaših blogovskih objav pripomogla k povečanju števila prijav na vaš dogodek?

8. Uresničite zadane cilje.

Na tej točki naj bi vam raziskava trga in načrtovanje pomagala dobiti predstavo o tem, kako bo vaša strategija izvedena – in katere ekipe jo bodo izvajale.

Zadnji korak je, da vse to združite in svojim načrtom dodelite ukrepe. Ustvarite dokument, v katerem so opisani koraki, ki jih morate izvesti za izvedbo kampanje. Z drugimi besedami, opredelite svojo strategijo.

 

https://youtu.be/k693vBfb5Qs