JE YOUTUBE KANAL ZA VAŠE PODJETJE?

Vsebinski marketing ima veliko podob, o tem ni dvoma. Med pisanjem blogov, izpostavo podjetja na socialnih omrežjih ali izdelavo podcastov je za podjetja prisotna tudi platforma YouTube. 

Ali razmišljate, da bi investirali v marketing na Youtube? 

youtube kanal

YouTube je največja platforma za video vsebino in ima par odličnih lastnosti: je zastonj, lahko na Youtube oglašujete, lahko tudi plačlivo oglašujete, ima ogromno število uporabnikov. 

Vendar zadnja dobra lastnost – torej število uporabnikov – je lahko tudi slabost. Zakaj? Ker veliko štěvilo uporabnikov in tudi sledilcev pomeni veliko konkurenco. Sicer pa prvi nasvet, ki ga boste od Pro Marketing – u prejeli, je: “Če se odločite za učinkovit Youtube kanal, bodite pripravljeni investirati veliko časa.”

youtube za podjetje

Produkcija Youtube kanala je zahtevna, ker količine nalaganih videi od drugoh uporabnikov vsak dan rastejo in konkurenca zahteva visoko kakovostne izdelke, ter dober SEO, ki bo vašo vsebino peljal gor med ta prve, ki jih obiskovalec išče. Še vedno pa se nismo pogovarjali o samem dejstvu in najbolj pomembnem uprašanju: “Je Youtube kanal dobra odločitev za vaše podjetje?”

  1. Poiskejte, kaj vaše potencialne stranke zanima – si želijo nasvete? Jih zanima video vsebina? 
  2. Kje so vaše potencialne stranke prisotne? Če je njihova platforma št. 1 Youtube, ni nobenega dvoma – bodite tam!
  3. Je vaše podjetje narave za video vsebino?
  4. Obstaja kader v vašem podjetju, ki je pripravljen: snjemat, montirat, realizirat Youtube kanal?

Če so odgovore na vprašanja ”ja”, gremo naprej!

Youtube vsak dan obišče več kot 30 milionov ljudji, tako da je priporočlivo, da si najprej za to število uporabnikov zasnujete načrt vsebine. Ali ste se že naročili na Youtube business channel? Odlično, zdaj korak 2.

Pogledejte si konkurenco! Kakšno vsebino imajo? Kaj delajo dobro in kaj slabo? Pogledejte tudi v tujino – ste že? Zdaj dajte vse poznatke skupaj in zasnujte vsebino, ki bo izstopala.

3. SEO – youtube je “Video Search Engine” – in to pomeni edino – vsebino je možno optimizirati, tako da bo prišla gor!

4. Ko boste končali s načrtom in izdelavo videa, ki je ter optimizirano, naložite ga in promovirajte na svojih socialnih medijih! 

In to je v kratkem to, upamo, da smo vam pomagali!